Instagram
Barátságos Bükk-hegység
2019-01-03 | hozzászólások (0)

Az egész képtelen ötlet Zsuzsi fejéből pattant ki. Csak neki juthat olyan eszébe, hogy 5 családot összehoz egy teljes hétvégére a Bükk-hegységbe. Ráadásul úgy, hogy mi konkrétan 400 km-re lakunk. Ugyan az 5 családos verzió 4 családosra módosult, mégis remekbe szabott két napunk volt.
A csapat egy bő évtizede indult internetes ismeretségből nőtte ki magát igazi hús-vér barátsággá. A távolság miatt a találkozásaink meglehetősen ritkák, de annál emlékezetesebbek. A sok év, sok változást hozott, gyerekek születtek és nőttek fel többek között. Így történhetett, hogy 15-en indultunk neki a Bél-kőnek ezen a gyönyörű, novemberi szombat reggelen.

Az első kajálós pihenő egy árnyékos, fagyzugos helyen.

Laci volt az egyetlen, aki tudta, mit kell tennie, amikor fényképezés van. Mert ő figyelmes. :)

A második pihenő, elsősorban napozósnak indult, de valahogy ez is átfordult kajálósba...

...már ha a sárgarépát lehet kajának nevezni. :D

És megtörtént a baj. Dávid elfáradt.

Aztán egyszercsak a csúcson találtuk magunkat.

Neonak is tetszett a kilátás.

Amit Laci is megörökített a mobiljával.

Moncsi nem jött fel velünk, ő a katlanban várt ránk. És micsoda mázlink volt vele, ugyanis ő navigált rá bennünket a helyes útra.

Íme a helyes út lefelé:

Nagyon ügyesen beleálltak a tájba, pedig meg sem volt beszélve. :) Mondom én, hogy jó kis csapat!

Teljes csoportkép a katlan (ami tul.képp egy felszámolt kőbánya maradványa) közepén.

Ez a panoráma pedig pont velünk szemben volt.

A visszaút eléggé kapkodós lett, de egy kis pihenő azért belefért. Szüksége is volt rá a legkisebbeknek.

A nap utolsó fényei egyre szebbé varázsolták a hazautat.

Alig maradt némi fény, amikor tudatosult bennem, hogy a Bükk-hegységben járok, de bükköst még nem is fényképeztem. Mivel fény már nem volt,  ezért a Photoshopot hívtam segítségül, hogy kissé látványosabbá tegyem a képeket.

A túra végén jól bevacsoráztunk, majd bevettük magunkat a szállásra. Ami Magyar Lovasvendégház névre hallgat és Szilvásváradon található. Mindenkinek szívből ajánlom.

A jó nagy közös helyiségben töltöttük az estét, a gyerekek társasjátékoztak, mi felnőttek (de fura, még sosem neveztem magam felnőttnek) csacsogtunk... Neo pedig... Hát ő próbálta kiheverni az egész napos kutyagolást. Irtó édes pózokat bírt produkálni. Laci pedig jól le is fotózta. Mert Laci ügyes fotós, még mobillal is. :)

Másnap egy nagyon laza kis túra volt az elképzelés, aztán csak lett belőle egy 4 órás. A Tar-kőre mentünk, ismét gyönyörű időnk volt.

Neo madárlesen.

A madár, amit lesett pedig egy havasi szürkebegy volt. Laci szólt, hogy le tudom fotózni, mert Laci abban is nagyon jó, hogy szóljon nekem, ha téma van, én meg learatom a babért. Így megy ez már vagy 12 éve. :D

Nem lehetett kihagyni a csoportképet itt sem.

A legvégén pedig lőttem egy búcsú-tájképet. Nehéz megjósolni, hogy mikor keveredek újra erre a tájékra.

Az van, hogy most hirtelen nem találom a szavakat...
Nem tudok elég hálás lenni a szervezésért Zsuzsinak, a túravezetésért Lacinak, a szállásért Moncsinak és azért, hogy mi is be lettünk véve a túrába. Maradjunk annyiban, hogy köszönöm, köszönjük!!! :)

Nincs hozzászólás!

captcha
Kérjük, adja meg az ellenőrző kódot!
Az oldalon elhelyezett fotók Tollár Eszter tulajdonát képezik. Bárminemű felhasználásuk a szerző engedélyével lehetséges.